Kto myśli, że storytelling zarezerwowany jest tylko dla dużych, międzynarodowych brandów lub tych, które określa się jako „lifestylowe” – nie może się bardziej mylić! Tworzenie historii wokół marki, poznanie jej bohaterów, opisanie czyhających wrogów i określenie drogi do nagrody to solidny grunt do zbudowania silnej, wyrazistej tożsamości. Bazując na archetypie Przewodnika przygotowaliśmy repozycjonowanie marki Response – ekspertów w dziedzinie zarządzania oprogramowaniem dla firm. Nowa opowieść objęła szlif logo, stworzenie claimu, identyfikacji wizualnej oraz projekt i wdrożenie responsywnej strony internetowej. Dżungla licencji i komputerów? Wchodzimy w to!
Zakres Projektu:
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_strategia.png)
STRATEGIA
uspójnienie komunikacji i wzmocnienie pozycjonowania subbrandów
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_kreacja.png)
KREACJA
projekt graficzny nowej identyfikacji, projekt materiałów firmowych (wizytówka, teczka, notes, prezentacja PowerPoint)
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_www.png)
WWW
stworzenie architektury i zakodowanie strony WWW
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_mobile.png)
MOBILE
dostosowanie strony do urządzeń mobilnych
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_obsluga.png)
OBSŁUGA
produkcja akcydensów i materiałów firmowych