Co pozwala w prosty sposób zwiększyć efektywność handlową? Oczywiście synergia działań online i offline. Dlatego o projekcie nowego katalogu produktów biurowych Ofix myśleliśmy od razu w kategoriach webowych: łatwa nawigacja, przyjazny użytkownikowi interface i dostępność najważniejszych informacji. Inspiracja rozwiązaniami sieciowymi w połączeniu z charakterystycznym dla marki motywem poduszek (konotujących wartości marki: opiekę, pewność i niezawodność) zaowocowała Poduszkowcem – minikampanią wprowadzającą tegoroczną ofertę Ofix.
Zakres Projektu:
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_strategia.png)
STRATEGIA
synchronizacja działań komunikacyjnych off- i online
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_kreacja.png)
KREACJA
projekt graficzny katalogu oraz banerów internetowych, copywriting
![](/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/02/portfolio_2014_obsluga.png)
OBSŁUGA
skład i produkcja katalogu Ofix 2015