TOGETHER – branding spotkania HR banków Grupy UniCredit z Polski i Ukrainy

Świadome zarządzanie relacjami w organizacji silnie wpływa na wypracowanie zaangażowania pracowników, a poprzez zaangażowanie na osiągany przez nich i organizację sukces. Przykładów skuteczności takich działań dostarczają liderzy rynku. Wypracowana przez nich pozycja to efekt inwestycji w rozwój kultury organizacyjnej, opartej na wartościach, wiedzy i umiejętnościach.

Pod koniec kwietnia, w Warszawie odbyła się konferencja integracyjna HR banków Grupy UniCredit z Polski i Ukrainy. Grupa UniCredit zajmuje obecnie silną pozycję wśród liderów rynku bankowego w tym regionie.

Horsefield wsparło warszawskie spotkanie w zakresie marketingu wewnętrznego, zbudowania koncepcji brandingowej, zaprojektowania oprawy wizerunkowej oraz logo i hasła konferencji. Uczestnikom zjazdu zaproponowana została nietypowa forma wspólnej aktywności, która w metaforyczny sposób pokazała wartość teamworkingu i pozwoliła na zbudowanie więzi wewnątrz organizacji pod jednym brandem – TOGETHER.