System digital signage eMotion dla Bayer CropScience

W marcu i kwietniu bieżącego roku zespół HORSEFIELD INTERMEDIA przygotował i wdrożył kompletny system digital signage na potrzeby programu Inova Info firmy Bayer CropScience.

Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu tej operacji, w ciągu kilkunastu dni zestawy eMotion zostały zainstalowane w niemal 40 punktach dystrybucji środków ochrony roślin w całej Polsce. Każda instalacja została dokładnie sprawdzona przez koordynatora programu, który – przejeżdżając wiele tysięcy kilometrów – osobiście odwiedził wszystkie punkty, aby zapewnić Klientowi najwyższą jakość wykonania usługi.

Kolejnym etapem projektu było podłączenie każdego zestawu do lokalnej sieci komputerowej co pozwala na zdalne zarządzanie przekazem z komputera centralnego. Wartość tego przekazu w dużej mierze opiera się na codziennie aktualizowanych danych pogodowych, które są czynnikiem przyciągającym uwagę kupujących i wytwarzającym u nich nawyk oglądania obrazu na ekranie przy każdej wizycie w punkcie.

Dlatego też niezwykle ważnym elementem w całym procesie było napisanie dwóch modułów oprogramowania: programu do zarządzania wyświetlaną treścią oraz generatora plansz pogodowych, który automatycznie tworzy grafiki z danych liczbowych. Zadania tego, z dużym sukcesem, podjął się zespół HORSEFIELD INTERMEDIA, budując tym samym platformę dla dalszej rozbudowy systemu, co pozwoli dostosować eMotion do potrzeb Klienta.

Wdrożenie systemu Inova Info spotkało się z zainteresowaniem zarówno ze strony właścicieli punktów dystrybucyjnych, jak i ich klientów. Ci drudzy, szukając dokładnych i profesjonalnych informacji pogodowych przychodzą do miejsc, gdzie znajdują się ekrany – co jest powodem do zadowolenia tych pierwszych.Dzięki tej akcji firma Bayer CropScience nie tylko promuje swoje produkty w miejscu ich sprzedaży, ale również – a może przede wszystkim