Poznań 2012

Zwiększamy zasięg marek!

Pod takim hasłem w dniach 20-21 września br. odbyło się kolejne spotkanie niezależnej grupy agencji komunikacji marketingowej – Global Communication Network – GCN.

Dobra marka oznacza szansę ekspansji zagranicznej. O sukcesie zagranicznym decyduje w dużym stopniu odpowiednia strategia oraz lokalizacja przekazu (chodzi m.in. o uwarunkowania kulturowe i geograficzne). Pomagają w tym rozwiązania opracowane przez marketingowców GCN, którzy od 10 lat spotykają się w ważnych ośrodkach gospodarczych, aby wymieniać know-how oraz omawiać zrealizowane projekty. Do tej pory spotkania odbyły się m.in. w Chicago, Yorku, Amsterdamie, Paryżu, Sevilli, Malmö, Berlinie oraz w Poznaniu.

Spotkanie odbyło się w dwóch częściach i wyjątkowych miejscach: pierwsza – sesyjna, zorganizowana została w centrum innowacji, designu i kreatywności CONCORDIA w Poznaniu. Druga część to „case study tour”; goście udali się do Mierzęcina. Wizyta w tym niezwykłym miejscu była połączona z prezentacją oferty Pałacu Mierzęcin, jako przykładu przedsiębiorczości, innowacyjności i designu.

Gospodarzem spotkania była firma Horsefield – business design & communications.

Galeria: