Planetwood – nowa marka na rynku podłóg naturalnych

Stworzenie nowej marki i koncepcji komunikacji marketingowej zawsze traktujemy jako wyzwanie, szczególnie jeśli chodzi o podejście całościowe, obejmujące nazwę, logo,
projekt miejsca ekspozycji, materiały wizerunkowe, a nawet stworzenie wzorców zachowania dla personelu.

Tym razem naszym zadaniem było wykreowanie wyróżniającej się marki dla sieci sprzedaży naturalnych podłóg z drewna.

Efektem współpracy z firmą Profile VOX jest PLANETWOOD. Marka skierowana jest do klientów, którzy cenią produkty najwyższej jakości. Podłogi wykonane z litego drewna, pochodzącego z różnych zakątków świata – niezwykle bogaty wybór, połączenie piękna
i funkcjonalności. To właśnie wokół tych wartości koncentrowaliśmy strategię marketingową.

Skutkiem naszej pracy stał się kompleksowy i jednolity system identyfikacji. Wszystkie elementy wizerunku Planetwood zostały zaprojektowane w naszej firmie na zasadach full-service. Projekt został z powodzeniem wdrożony. Ekspozycja została zaprojektowana w sposób,
który umożliwia jej mobilność – rozwiązanie systemowe pozwala na swobodne przekształcanie aranżacji – ułatwia to prezentacje Planetwood w wielu punktach sprzedaży (pasażach handlowych, marketach budowlanych itp).