HILDING w obiektywie

Horsefield był odpowiedzialny za koncept i produkcję sesji fotograficznej dla marki HILDING. Sesja miała miejsce w marcu i kwietniu 2008. Stworzyliśmy materiał wizualny, który wykorzystywany jest we wszystkich kanałach komunikacji marki z klientem (druki, intermedia, branding produktów, internet)

Do współpracy zaprosiliśmy najlepszego fotografa i stylistę, którym udało się zamknąć w obrazach tożsamość i wartości marki. W naszej sesji wziął udział także Mistrz Europy w chińskiej sztuce walki Taijiquan. Nad całością procesu kreacyjnego czuwał specjalnie do tego projektu przez nas stworzony zespół, z Art Directorem na czele.

To olbrzymie przedsięwzięcie wymagało wielu, starannych przygotowań i doskonałej koordynacji poszczególnych etapów produkcyjnych. Od konceptu, po research lokalizacji, regulacje prawne i formalne, pozyskanie oryginalnych elementów aranżacji wnętrz, planowanie i logistykę. Jak tylko zobaczyliśmy pierwsze klisze, wiedzieliśmy, że jest dobrze. Efekt finalny przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Choć wówczas dopiero zrozumieliśmy siłę copy stworzonego przez nas wcześniej dla marki HILDING: Sen jest jak powietrze. Potrzebujesz go.