brand crescendo. Opera ma smak.

Wzmacniamy brzmienie marek. Koncertowo projektujemy całościowe ich doświadczenie – od strategii po wizerunek. Operujemy kanałami komunikacji i dotrzymujemy rytmu nowym mediom. Dlatego jesteśmy dumni z tytułu Partnera Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Opera to doświadczenie wielozmysłowe i wielowymiarowe.

„Opera ma smak” – oto myśl przewodnia sezonu artystycznego Teatru Wielkiego w Poznaniu. Tegoroczny smak to oliwka. Drzewo oliwne, tak jak Opera, zakorzenione jest w tradycji – a jednak co roku obradza w świeże, aromatyczne owoce. Jego doświadczanie – smak oliwek, szelest liści, dotyk kory – jest, tak jak Opera, wielozmysłowe i wielowymiarowe.
Dotknąć drzewa oliwnego można nabywając Książkę Sezonu – „Opera 15/16”, której jesteśmy współtwórcami.

Olea europaea. Rozsmakuj się. Zapraszamy na degustacje w nowym sezonie!

Chcesz wzmocnić wydźwięk swojej marki? Skontaktuj się z nami!