BRAND ANALYTICS

Jeżeli chcesz „trzymać rękę na marce” mierząc jej wartość i wizerunek.

BRAND ANALYTICS – badania, analizy, testowanie. Mówimy jak jest, redukujemy ryzyko, wspieramy liczbami proces kreatywny budowania marki.

Kto może być klientem?

  • firmy chcące oceniać wartość i pozycję marki na podstawie wymiernych wskaźników
  • firmy chcące monitorować wartość marki w czasie, bądź po podjęciu określonych działań
  • firmy chcące lepiej poznać rynek oraz segmenty swoich klientów, nie-klientów bądź pracowników, partnerów, interesariuszy, konkurencję
  • firmy chcące redukować ryzyko nieskutecznej kampanii
  • firmy chcące w pełni wykorzystać potencjał danych w ich posiadaniu w zestawieniu z innymi źródłami informacji
  • firmy potrzebujące wyników badań i analiz dla potrzeb swoich procesów (certyfikacja, kryteria przetargowe/konkursowe/grantowe, HR)
  • firmy chcące dla celów promocyjnych zakomunikować światu wyniki swoich doświadczeń lub badań w atrakcyjnej formie
  • firmy chcące wzmocnić efektywność pozostałych produktów wybranych z oferty Horsefield

Co wchodzi w zakres BRAND ANALYTICS?

  • analiza briefu  lub pomoc w stworzeniu briefu badawczego
  • konsultacje z klientem, dopasowanie do potrzeb odpowiednich metod badawczych  (np. z rodziny sondażowych bądź jakościowych, online czy niejawnej obserwacji oraz innych) w formie warsztatowej
  • raport metodologiczny wyznaczający zakres problemów badawczych, formę opracowań oraz ewentualnej dalszej współpracy
  • badania właściwe
  • raport z badań wraz z rekomendacjami i przykładami dobrych praktyk

oraz

  • konsultacje wyników badań
  • wsparcie w aplikacji wyników dla celów praktycznych – konsultacje w formie warsztatowej

Jak wygląda współpraca?

BRAND ANALYTICS to rodzina produktów i usług badawczych, dopasowanych do potrzeb marketingowych firmy. W przypadku, gdy firma nie posiada briefu proponujemy udział w warsztacie strategicznym w ramach usługi POWER DAY.

Ważnym elementem w procesie BRAND ANALYTICS jest pomiar wskaźników sukcesu działań określonych wcześniej w FORWARD CONCEPT, np.: wzrostu udziału w rynku, zwiększenia lojalności czy satysfakcji klientów, zmiany pozycjonowania marki.

Istotą a zarazem siłą BRAND ANALYTICS jest połączenie doświadczeń i perspektyw brandingowej oraz badawczej, analitycznej oraz ich wzajemne uzupełnianie się.

BRAND ANALYTICS w połączeniu z innymi produktami Horsefield to inwestycja, która jest alternatywą samego ograniczonego badania zamawianego w firmie badawczej.

Dlaczego warto współpracować z naszym zespołem?

  • lubimy naszą pracę
  • posiadamy wieloletnie doświadczenie w wielu branżach
  • mamy własne zaplecze kreatywne, badawcze i realizacyjne
  • wszystko powstaje w jednym miejscu
  • zapewniamy kompleksową obsługę w ramach BRAND & GO (branding), PROJECT-ON (kompleksowy serwis realizacyjny) oraz BRAND ANALYTICS (badania, analizy)

Zobacz nasze PORTFOLIO!

kontakt:

Mikołaj Bleja, tel.: 602 215 287

Wojciech Jagodziński, tel.: 504 713 056