Mediolan – konferencja agencji należących do GCN

Konferencja w Mediolanie odbyła się w dniach 15-16 czerwca. Honory gospodarza pełniła partnerska agencja włoska Esprithb.

Tegoroczne spotkanie przebiegło w atmosferze postępowej; dwie agencje (w tym nasza) przedstawiły swoje projekty rebrandingowe. Oprócz Horsefield nową twarz pod nazwą Green zaprezentowała agencja z Holandii. Zmiany zostały entuzjastycznie przyjęte.

Członkowie GCN  zgodnie wyrazili potrzebę rozszerzenia organizacji na Azję i Amerykę Południową. W tym celu będą podejmowane kroki, które doprowadzą do wytypowania nowych firm partnerskich.

Przedstawiciele wszystkich agencji zdali relacje z ciekawszych projektów, jakie podejmowali przez ostatni rok, oraz wymienili się nowymi doświadczeniami ze świata marketingu.

Uczestnicy konferencji odnotowali bardzo wysoki poziom wszystkich wystąpień i prezentacji,
a także jakość organizacji eventu. Jednomyślnie potraktowano to jako wykładnik szybkiego rozwoju GCN.